We współpracy z właścicielami lokali i zarządem wspólnoty oferujemy wykonywanie wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości. Świadczymy usługi w zakresie trzech podstawowych etapów:
ETAP I Przygotowawczy
Przejecie wszelkich dokumentów i informacji związanych z budynkiem przy pomocy sprawdzonych wzorów protokołów zdawczo – odbiorczych.
Sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania instalacji, infrastruktury, zabezpieczeń, kontrola prawidłowości funkcjonowania urządzeń nieruchomości przy pomocy specjalistów z uprawnieniami budowlanymi.
Zbadanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości oraz kontrola jego zgodności z obowiązującymi przepisami i zasadami współżycia społecznego.
Uzyskanie numeru Nip i Regon dla Wspólnoty Mieszkaniowej (w przypadku gdy wspólnota jeszcze ich nie posiada).
Zawarcie w imieniu Wspólnoty umów z dostawcami mediów lub kontrola już zawartych.
Zawarcie w imieniu Wspólnoty umowy o ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z posiadaniem nieruchomości oraz od ognia i innych zdarzeń losowych oraz następstw szkód wodno-kanalizacyjnych.
Zorganizowanie prowadzenia księgowości Wspólnoty i rozliczeń z tytułu eksploatacji budynku.
ETAP II Bieżąca praca Wspólnoty
Zorganizowanie utrzymania w czystości terenów Wspólnoty oraz ochrony i ew. renegocjowanie dotychczas obowiązujących stawek wynagrodzenia firm.
Zapewnienie przeprowadzania okresowych i doraźnych przeglądów technicznych nieruchomości oraz ocena stanu technicznego nieruchomości zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
Dokonywanie interwencyjnych wizji lokalnych budynku.
Zapewnienie usuwania pojawiających się awarii.
Prowadzenie dokumentacji technicznej budynku, w tym książki obiektu budowlanego.
Opracowanie a następnie wdrożenie planu gospodarczego Wspólnoty według zasad wynikających z ustawy o własności lokali, a także późniejsze jego rozliczenie.
Windykacja należności przypadających dla Wspólnoty
Organizacja zebrań członków Wspólnoty w formie prezentacji multimedialnej (przygotowanie, prowadzenie, sporządzanie niezbędnych dokumentów, archiwizacja dokumentów z przebiegu spotkań).
Reprezentowanie Wspólnoty przed Urzędem Skarbowym, organami Administracji Państwowej.
Działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa członków Wspólnoty na terenie nieruchomości.
ETAP III Długofalowe działania
Ułożenie planu konserwacyjnego i remontowego nieruchomości.
Zorganizowanie prac konserwacyjnych na nieruchomości.
Zorganizowanie usuwania awarii i skutków awarii na nieruchomości przez profesjonalne i sprawdzone ekipy.
Działania zmierzające do pozyskania dodatkowych źródeł finansowania działalności Wspólnoty.
Są Państwo zainteresowani nasza usługa? Prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny, a my przygotuje szczegółowa ofertę, dopasowana do Państwa indywidualnych potrzeb.